Home Assistance. Een panne in huis? Geen paniek!

    Goed beschermd tegen vaak voorkomende problemen.

    Met Home Assistance heb je 24/7 een betrouwbare vakman in huis.

    Een probleem? Panne aan verwarming, sanitair, elektriciteit, deurslot, een waterlek in het dak…?

    … een oplossing! Een vakman bij je thuis in 24u. Dringend? Binnen 3u!

    Wij betalen de hersteller* Tot 400€ interventiekosten gedekt!

    Eenvoudig en snel geholpen

    7 dagen op 7

    Ook in het weekend of op feestdagen.

    Binnen de 24 uur,

    efficiënte eerste hulp van een erkend vakman. In dringende gevallen binnen de 3 uren, ook s’nachts.

    Dekking tot 400€ per interventie.

    ENGIE Electrabel regelt de betaling aan de vakman*.

    Geen herstelling binnen 24u. mogelijk?

    of je huis tijdelijk onbewoonbaar? Wij zorgen voor een oplossing: vervangtoestel of hotelovernachting(en).

    1 uniek aanspreekpunt

    Voor vaak voorkomende pannes in je huis of appartement. Bel ons op 078 35 33 34.

    Verzekeringscontract (9,25% verzekeringstaks incl.) met een duurtijd van 1 jaar, jaarlijks verlengd (1j)

    Alles inbegrepen voor slechts 6,25€/maand

    Een uitgebreide dekking

    Verzekeringscontract (9,25% verzekeringstaks incl.) met een duurtijd van 1 jaar, jaarlijks verlengd (1j).
    Zie ook de ondernemingsgegevens.

    Inbegrepen tussenkomsten:

    • Panne aan centrale verwarming, boiler of warmwatersysteem
    • Geen stromend water meer - Lek in leiding - Verstopt sanitair
    • Een waterlek in het dak - Verstopte dakgoot
    • Elektrische storing (achter de teller)
    • Afgebroken sleutel in deurslot

    Snel een goede vakman vinden is niet altijd eenvoudig

    Sluit een Home Assistance-contract af

    Je contract start 1 maand na je aanvraag en betaling van de eerste premie.

    Panne of defect? Bel 078 35 33 34

    Een vakman komt langs in 24u tot zelfs 3u. En dit voor een onbeperkt aantal interventies per jaar!

    Wij betalen de hersteller*

    Dekking tot 400€ per interventie.

    Inter Partner Assistance regelt de betaling aan de hersteller. Enkel de bedragen die de hersteller aanrekent boven 400€ alsook eventuele kosten voor vervangstukken boven 50€ dien je zelf te betalen aan de hersteller. ** Apartment Assistance +: koelkast, wasmachine, PC. Home Assistance +: koelkast, wasmachine, PC, diepvriezer, TV.
    Uitbreiding met 1 jaar voor multimedia-apparatuur, met 3 jaar voor de huishoudapparaten, voor zover de garantie van de verdeler en van de fabrikant niet verstreken zijn en de toestellen niet ouder dan 3 (multimedia) of 5 jaar zijn. Zie algemene voorwaarden.

    Hoe kunnen we je helpen?

    Veelgestelde vragen

    Op het moment dat je je verhuis aan ons doorgeeft, zetten wij het contract stop of over naar het nieuwe adres.. Stuur hiervoor een mail naar home.electrabel@engie.com of bel ons op 078 35 33 33.

    Het aantal interventies per jaar is onbeperkt. Met een max. bedrag van 400€ per interventie*. Weet dat een gemiddelde interventie zonder Home Assistance al gauw kan oplopen tot 700€.

    De extra garantie van Home Assistance+ en Apartment+ geldt op het ogenblik  dat de wettelijke  garantie van het toestel stopt.. Elk toestel heeft een wettelijke garantie van minimum 2 jaar (1 jaar installateursgarantie en 1 jaar fabrikantsgarantie). Veel toestellen krijgen een langere garantietermijn van de fabrikant.

    Kijk dus zeker na in de algemene verkoopsvoorwaarden of factuur van het toestel welke garantie van toepassing is.

    Meer informatie over de extra garantie vind je in de algemene voorwaarden.

    Bekijk alle veelgestelde vragen

    Contract met Inter Partner Assistance nv, Louizalaan 166, 1050 Brussel, 0415.591.055, RPR Brussel, verzekeringsonderneming (NBB/FSMA 0487), waarvoor ENGIE Electrabel nv, Simon Bolivarlaan 34, 1000 Brussel, BTW BE 0403.170.701, RPR Brussel, optreedt als verzekeringsagent (FSMA 114755A). Ombudsman van de verzekeringen, de Meeüssquare 35, 1000 Brussel, tel. 02/547 58 71, info@ombudsman.as

    Je verwarmingsinstallatie in goede handen