Energiedesk

Wat moet ik doen om (één van) de voordelen te genieten?


U kunt voor elke promotie die gepubliceerd is op de website, het voordeel aanvragen door te klikken op de knop onderaan het scherm. Er wordt nadien duidelijk aangegeven hoe u de promotie kunt aanvragen.

 

Wie kan de voordelen genieten?


De voordelen zijn exclusief voorbehouden aan ENGIE Electrabel-klanten. U krijgt toegang tot de voordelen door u in te loggen met uw login en paswoord van de Online Energiedesk. Hebt u nog geen login of bent u uw paswoord vergeten? Volg dan de aanwijzingen op het scherm.

 

Wanneer worden er nieuwe promoties gepubliceerd?


Er worden regelmatig nieuwe promoties aan het platform toegevoegd. Neem dus geregeld een kijkje op www.engie-electrabel.be/voordelen.

 

Hoe lang zijn de promoties geldig?


De geldigheidsduur van de promotie varieert van product tot product. De exacte data voor zowel het aanvragen van de promotie, als voor het aankopen van het product staan per promotie vermeld op de website.

 

Hoe kan ik op de hoogte blijven van nieuwe promoties?


Nieuwe promoties worden meegedeeld via e-mail. U kunt op de hoogte blijven van nieuwe promoties door in te loggen op uw Online Energiedesk en vervolgens bij “contactvoorkeur” aan te duiden dat u onze e-mails wenst te ontvangen.

 

Waar kan ik terecht voor een vraag over een promotie of over het product waarop de promotie van toepassing is?


Voor informatie over een specifiek product of promotie, kunt u terecht bij de leverancier zelf, waarvan de gegevens vermeld zijn op de website.

 

Ik kan een promotie niet meer vinden


Wanneer promoties afgelopen zijn, worden deze van de website verwijderd.

 

Wat gebeurt er met persoonsgegevens die ik meedeel in het kader van een promotie of een wedstrijd?


Uw persoonsgegevens zijn enkel bestemd voor de deelname aan de promotie. Indien nodig kan ENGIE Electrabel uw gegevens overmaken aan de partner in het kader van de organisatie van deze promotie.


Uw gegevens zullen niet voor andere doeleinden gebruikt worden.