Wist je dat je webbrowser verouderd is?

Hou, voor een betere ervaring, je browser up to date.

De laatste versies

×

Win tijd in geval van
panne, waterlek, of defect

Door een technisch probleem op je werkplek kan je heel wat kostbare tijd verliezen. Dringend een vakman vinden is niet eenvoudig. En meestal volgt dan nog een pittige factuur. Vermijd zulke problemen en laat je verzekeren. Met PRO Assistance staat er 24/7 een verwarmingsspecialist, een loodgieter, een elektricien, een slotenmaker voor je klaar.

Een probleem? Panne aan elektrische toestellen, verwarming, sanitair, elektriciteit, deurslot, een waterlek in het dak…?

… een oplossing! Een vakman bij je in 24u. Dringend? Binnen 3u!

Wij betalen de hersteller* Tot 400€ interventiekosten gedekt!

Laat je beroepsactiviteit niet in de war sturen door technische probleempjes en onverwachte pannes.

Teken in

Jouw dekking

Met PRO Assistance ben je verzekerd voor technische problemen die af en toe voorvallen en vaak niet in een standaard verzekering gedekt zijn. Bovendien zijn met PRO Assistance + ook je elektrische toestellen gedekt!

Eenvoudig en snel geholpen

Herstelling 24/7

Bel ons 7/7, ook ’s nachts, in het weekend of op feestdagen. Je krijgt binnen de 24u de eerste hulp van een vakman. In dringende gevallen zelfs binnen de 3u.

Eerste hulp

Onze vakman komt ter plaatse om schade te vermijden of te beperken, en zorgt voor een voorlopige herstelling zodat je weer aan het werk kunt. Deze dienst dekt geen definitieve reparatie.

Binnen 3 u indien nodig

Als je basiscomfort grondig verstoord is, je werkruimte ontoegankelijk is of bij gevaar voor de gebruikers.
Bv.: Je hebt jezelf buiten gesloten, het enige toilet is verstopt; de verwarming valt in panne en het is winter.

Geen herstelling binnen 24u mogelijk?

Is je werkruimte onbruikbaar, dan zorgen wij voor een hotelkamer, een vervangtoestel…

Tot 400€ interventiekosten

Wij betalen de factuur rechtstreeks aan de vakman*. Je betaalt geen verplaatsingskosten, noch franchise. Het aantal interventies per jaar is onbeperkt.

1 factuur

Ben je ENGIE Electrabel-klant, dan betaal je dat bedrag bij je maandelijkse factuur. En anders ontvang je een jaarlijkse factuur.
Assistance-contract (verzekeringstaks van 9,25% incl.) voor een jaar, automatisch jaarlijks verlengd. Zie ook de infofiche verzekeringsonderneming .

Wij houden het simpel: één enkel telefoonnummer voor alle soorten technische problemen!

Teken in

Hoe werkt het praktisch?

Sluit een Pro Assistance-contract af
Je contract start 1 maand na je aanvraag en betaling van de eerste premie.

Teken in 

Panne of defect? Bel 078 35 33 34
Een vakman komt langs in 24u tot zelfs 3u. En dit voor een onbeperkt aantal interventies per jaar!
Wij betalen de hersteller*
Dekking tot 400€ per interventie.
Next Step

* Inter Partner Assistance regelt de betaling aan de hersteller. Enkel de bedragen die de hersteller aanrekent boven 400€ alsook eventuele kosten voor vervangstukken boven 50€ dien je zelf te betalen aan de hersteller.

Hoe kunnen we je helpen?

Veelgestelde vragen

  • Op het moment dat je je verhuis aan ons doorgeeft, zetten wij het contract stop of over naar het nieuwe adres. Stuur hiervoor een mail naar home.electrabel@engie.com of bel ons op 078 35 33 33.

  • Het aantal interventies per jaar is onbeperkt. Met een max. bedrag van 400€ per interventie. Weet dat een gemiddelde interventie zonder Home Assistance al gauw kan oplopen tot 700€.

  • De extra garantie van Home Assistance + geldt op het ogenblik dat de wettelijke garantie van het toestel stopt. Elk toestel heeft een wettelijke garantie van minimum 2 jaar (1 jaar installateursgarantie en 1 jaar fabrikantsgarantie). Veel toestellen krijgen een langere garantietermijn van de fabrikant.

    Kijk dus zeker na in de algemene verkoopsvoorwaarden of factuur van het toestel welke garantie van toepassing is.

    Meer informatie over de extra garantie vind je in de algemene voorwaarden Home Assistance+.

  • Een PRO Assistance + contract dekt één enkel adres. Wil je ook dekking voor je woning, dan moet je een 2e contract afsluiten. Er zijn verschillende formules voor particulieren mogelijk, ook als je voor je energie geen klant bent bij ons.

  • Dan kun je kiezen tussen een Home Assistance + contract voor particulieren, of een PRO Assistance + contract. Het eerste dekt de woning en de huishoudtoestellen (wasmachine, diepvriezer, koelkast, tv, pc). De uitbreiding van de garantie in het PRO Assistance + contract dekt machines voor meer professioneel gebruik en die meer risico lopen (printer, koffieautomaat, en ook koelkast, tv, pc).

    Indien je niet kiest voor de verzekering van je elektronische toestellen is de formule Home Assistance (voor particulieren) en PRO Assistance (voor professionals) identiek.

Bekijk alle veelgestelde vragen

Contract met Inter Partner Assistance nv, Louizalaan 166, 1050 Brussel, 0415.591.055, RPR Brussel, verzekeringsonderneming (NBB/FSMA 0487), waarvoor ENGIE Electrabel nv, Simon Bolivarlaan 34, 1000 Brussel, BTW BE 0403.170.701, RPR Brussel, optreedt als verzekeringsagent (FSMA 114755A). Ombudsman van de verzekeringen, de Meeüssquare 35, 1000 Brussel, tel. 02/547 58 71, info@ombudsman.as