Win tijd in geval van panne, waterlek, of defect

    Een probleem? Waterlek, verstopte toilet, jezelf buitengesloten, lekkend dak, panne aan verwarming of elektriciteit…?

    … een oplossing! Een vakman bij je in 24u. Dringend? Binnen 3u!

    Wij betalen de factuur. Tot 400€ interventiekosten gedekt!* Zonder franchise.

    * Inter Partner Assistance regelt de betaling. Enkel de bedragen boven 400€ alsook eventuele kosten
    voor vervangstukken boven 50€ dien je zelf te betalen aan de vakman.

    Welke dekking past bij jou?

    HEATING
    ASSISTANCE
    HOME
    ASSISTANCE
    APARTMENT
    ASSISTANCE +
    HOME
    ASSISTANCE +
    Onbeperkte aantal interventies
    Panne aan centrale verwarming, boiler of warmwatersysteem
    Geen stroomend water, lek in leiding of verstopt sanitair
    Elektrische storing (achter de teller)
    Verloren of afgebroken sleutel
    Glasbreuk
    Lekkend dak, verstopte dakgoot
    Garantie-uitbreiding op multimedia en huishoudtoestellen 
     

    Apartment Assistance +: koelkast, wasmachine, PC. Home Assistance +: koelkast, wasmachine, PC, diepvriezer, TV. Uitbreiding met 1 jaar voor multimedia-apparatuur, met 3 jaar voor de huishoudapparaten, voor zover de garantie van de verdeler en van de fabrikant niet verstreken zijn en de toestellen niet ouder dan 3 (multimedia) of 5 jaar zijn. Zie algemene voorwaarden.

    Eenvoudig en snel geholpen

    Herstelling 24/7

    Bel ons 7/7, ook ’s nachts, in het weekend of op feestdagen. Je krijgt binnen de 24u de eerste hulp van een vakman. In dringende gevallen zelfs binnen de 3u.

    Eerste hulp

    Onze vakman komt ter plaatse om schade te vermijden of te beperken, en zorgt voor een voorlopige herstelling. Deze dienst dekt geen definitieve reparatie.

    Binnen 3 u indien nodig

    Als je basiscomfort grondig verstoord is, je woning ontoegankelijk is of bij gevaar voor de bewoners.
    Bv.: Je hebt jezelf buitengesloten, het enige toilet is verstopt; de verwarming valt in panne en het is winter.

    Geen herstelling binnen 24u mogelijk?

    Is je woning onbruikbaar, dan zorgen wij voor een hotelkamer, een vervangtoestel…

    Tot 400€ interventiekosten

    Wij betalen de factuur rechtstreeks aan de vakman*. Je betaalt geen verplaatsingskosten, noch franchise. Het aantal interventies per jaar is onbeperkt.

    1 factuur

    Ben je ENGIE Electrabel-klant, dan betaal je dat bedrag bij je maandelijkse factuur. En anders ontvang je een jaarlijkse factuur.

    Verzekeringscontract (verzekeringstaks van 9,25% incl.) met een duurtijd van één jaar, jaarlijks verlengd. Zie ook de infofiche verzekeringsonderneming en het belangenconflictenbeleid.

    Wij houden het simpel: één enkel telefoonnummer voor alle soorten technische problemen!

    Teken in

    Kies je Pechbijstand.

    Betaal eenvoudig

    Ben je reeds klant bij ENGIE Electrabel voor je energie? Je bijstand wordt toegevoegd aan je tussentijdse facturen.

    Panne of defect? Bel 078 35 33 34

    Wij sturen je binnen de 24u een betrouwbare vakman die de klus klaart. In dringende gevallen zelfs binnen de 3u.

    Geen factuur voor de interventie

    Jij hoeft niets te betalen na de interventie. Kosten tot 400€* zijn gedekt: de vakman wordt dan door ons betaald.

    Hoe kunnen we je helpen?

    Veelgestelde vragen

    Op het moment dat je je verhuis aan ons doorgeeft, zetten wij het contract stop of over naar het nieuwe adres.. Stuur hiervoor een mail naar home.electrabel@engie.com of bel ons op 078 35 33 33.

    Het aantal interventies per jaar is onbeperkt. Met een max. bedrag van 400€ per interventie*. Weet dat een gemiddelde interventie zonder Home Assistance al gauw kan oplopen tot 700€.

    De extra garantie van Home Assistance+ en Apartment+ geldt op het ogenblik  dat de wettelijke  garantie van het toestel stopt.. Elk toestel heeft een wettelijke garantie van minimum 2 jaar (1 jaar installateursgarantie en 1 jaar fabrikantsgarantie). Veel toestellen krijgen een langere garantietermijn van de fabrikant.

    Kijk dus zeker na in de algemene verkoopsvoorwaarden of factuur van het toestel welke garantie van toepassing is.

    Meer informatie over de extra garantie vind je in de algemene voorwaarden Home Assistance+.

    Bekijk alle veelgestelde vragen

    Je verhuurt?

    Een pechbijstandscontract aan je huurovereenkomst koppelen zorgt voor 100% gemoedsrust. Bij problemen kan de huurder 24/7 bellen naar een vakman.

    Ben je huurder?

    Geen pechbijstand aan huis in je huurovereenkomst? Kies dan zelf voor onze service voor een snelle hulp, want je eigenaar is niet altijd beschikbaar.

    Contract met Inter Partner Assistance nv, Louizalaan 166, 1050 Brussel, 0415.591.055, RPR Brussel, verzekeringsonderneming (NBB/FSMA 0487), waarvoor ENGIE Electrabel nv, Simon Bolivarlaan 34, 1000 Brussel, BTW BE 0403.170.701, RPR Brussel, optreedt als verzekeringsagent (FSMA 114755A). Ombudsman van de verzekeringen, de Meeüssquare 35, 1000 Brussel, tel. 02/547 58 71, info@ombudsman.as

    Je verwarmingsinstallatie in goede handen