Wist je dat je webbrowser verouderd is?

Hou, voor een betere ervaring, je browser up to date.

De laatste versies

×

Win tijd in geval van panne, waterlek, of defect

Snel een vakman vinden is niet gemakkelijk. En meestal verschiet je van de factuur. Met ons pechbijstandscontract ben je zeker van een ultrasnelle service, 24/7: één telefoontje en er komt een verwarmingsspecialist, een loodgieter, een elektricien of slotenmaker je helpen.
Geen franchise, geen verplaatsingskosten en wij betalen de hersteller*.

Een probleem? Waterlek, verstopte toilet, jezelf buitengesloten, lekkend dak, panne aan verwarming of elektriciteit…?

… een oplossing! Een vakman bij je in 24u. Dringend? Binnen 3u!

Wij betalen de hersteller* Tot 400€ interventiekosten gedekt!

* Inter Partner Assistance regelt de betaling aan de hersteller. Enkel de bedragen die de hersteller aanrekent boven 400€ alsook eventuele kosten voor vervangstukken boven 50€ dien je zelf te betalen aan de hersteller. ** Apartment Assistance +: koelkast, wasmachine, PC. Home Assistance +: koelkast, wasmachine, PC, diepvriezer, TV.
Uitbreiding met 1 jaar voor multimedia-apparatuur, met 3 jaar voor de huishoudapparaten, voor zover de garantie van de verdeler en van de fabrikant niet verstreken zijn en de toestellen niet ouder dan 3 (multimedia) of 5 jaar zijn. Zie algemene voorwaarden.

Eenvoudig en snel geholpen

Herstelling 24/7

Bel ons 7/7, ook ’s nachts, in het weekend of op feestdagen. Je krijgt binnen de 24u de eerste hulp van een vakman. In dringende gevallen zelfs binnen de 3u.

Eerste hulp

Onze vakman komt ter plaatse om schade te vermijden of te beperken, en zorgt voor een voorlopige herstelling. Deze dienst dekt geen definitieve reparatie.

Binnen 3 u indien nodig

Als je basiscomfort grondig verstoord is, je woning ontoegankelijk is of bij gevaar voor de bewoners.
Bv.: Je hebt jezelf buitengesloten, het enige toilet is verstopt; de verwarming valt in panne en het is winter.

Geen herstelling binnen 24u mogelijk?

Is je woning onbruikbaar, dan zorgen wij voor een hotelkamer, een vervangtoestel…

Tot 400€ interventiekosten

Wij betalen de factuur rechtstreeks aan de vakman*. Je betaalt geen verplaatsingskosten, noch franchise. Het aantal interventies per jaar is onbeperkt.

1 factuur

Ben je ENGIE Electrabel-klant, dan betaal je dat bedrag bij je maandelijkse factuur. En anders ontvang je een jaarlijkse factuur.

Assistance-contract (verzekeringstaks van 9,25% incl.) voor een jaar, automatisch jaarlijks verlengd. Zie ook de infofiche verzekeringsonderneming .

Wij houden het simpel: één enkel telefoonnummer voor alle soorten technische problemen!

Teken in

Teken in
Kies je Pechbijstand.

Teken in 

Betaal eenvoudig
Ben je reeds klant bij ENGIE Electrabel voor je energie? Je bijstand wordt toegevoegd aan je tussentijdse facturen.
Panne of defect?
Bel 078 35 33 34
Wij sturen je binnen de 24u een betrouwbare vakman die de klus klaart. In dringende gevallen zelfs binnen de 3u.
Geen factuur voor de interventie
Jij hoeft niets te betalen na de interventie. Kosten tot 400€* zijn gedekt: de vakman wordt dan door ons betaald.
Next Step

Hoe kunnen we je helpen?

Veelgestelde vragen

Bekijk alle veelgestelde vragen
Je verhuurt?

Een pechbijstandscontract aan je huurovereenkomst koppelen zorgt voor 100% gemoedsrust. Bij problemen kan de huurder 24/7 bellen naar een vakman.

Ben je huurder?

Geen pechbijstand aan huis in je huurovereenkomst? Kies dan zelf voor onze service voor een snelle hulp, want je eigenaar is niet altijd beschikbaar.

Contract met Inter Partner Assistance nv, Louizalaan 166, 1050 Brussel, 0415.591.055, RPR Brussel, verzekeringsonderneming (NBB/FSMA 0487), waarvoor ENGIE Electrabel nv, Simon Bolivarlaan 34, 1000 Brussel, BTW BE 0403.170.701, RPR Brussel, optreedt als verzekeringsagent (FSMA 114755A). Ombudsman van de verzekeringen, de Meeüssquare 35, 1000 Brussel, tel. 02/547 58 71, info@ombudsman.as

Je verwarmingsinstallatie in goede handen