Je browser is verouderd

<p>Download de bijgewerkte versie van je&nbsp;browser.</p>

Klik hier

×

Facturen, betalingen, verbruik:
je klantenzone is 24/7 beschikbaar!

In je gratis en beveiligde
klantenzone kan je:
Je facturen, betalingen en contracten in enkele kliks consulteren
Altijd en overal toegang krijgen tot je diensten
Je budget en verbruik beheren

Je facturen filteren, raadplegen en in één klik downloaden

Je openstaande rekeningen en geschiedenis van je betalingen controleren

Je betalingswijze aanpassen

Je voorschot en betalingsfrequentie aanpassen

Meer weten

Je maandelijks en jaarlijks verbruik opvolgen 

Een nauwkeurig overzicht behouden van je budget

Meer weten

Pas je gegevens aan: adres, login...

Bekijk en beheer je contract(en)

Bekijk je laatste officiële meterstand en meternummers
Meer weten
There was an issue retrieving the image

Een dertigtal adviezen voor verwarming, warmwaterproductie, ventilatie, airco, koken en koeling

Kleine en grotere investeringen

Maar ook best practices in gebruik, regeling en onderhoud

Ontdek onze energiebesparingstips
We hebben voor ieder wat wils: elektrische toestellen, voeding, doe-het-zelf...
Ontdek elke maand nieuwe voordelen
Geniet ervan het hele jaar door!
Voordelen bekijken
Regel je verhuis online,
in enkele minuten
Ik verhuis

Heb je een vraag?

Misschien staat het antwoord hier al tussen.

Moet ik een apart ENGIE-account hebben voor mijn zakelijk account als ik al een actieve ENGIE-account heb als particuliere klant?

Ja, het is nodig een apart ENGIE-account te activeren voor je professionele account.


Vul je emailadres in en volg de getoonde instructies.
Als we je emailadres kunnen koppelen aan je zakelijk account, dan sturen we je een email om je wachtwoord te kiezen.
Als je emailadres nog niet gekend is, dan sturen we je een email met de vraag je klantnummer en activeringscode in te voeren. Deze kan je terugvinden bovenaan je factuur.


Wat moet ik doen als ik niet al mijn leveringsadressen terugvind met mijn ENGIE-account ?

Check een recente factuur voor dit leveringsadres. Bovenaan de factuur vind je de relevant login voor dit adres.

Indien je nog geen log-in hebt voor dit leveringsadres, zal je een activatiecode terugvinden. Met deze activiatiecode kan je een nieuw ENGIE-account aanmaken. Vul op deze pagina je e-mailadres in en volg de getoonde instructies.

Als we je emailadres kunnen koppelen aan je zakelijk account, dan sturen we je een email om je wachtwoord te kiezen.

Als je emailadres nog niet gekend is, dan sturen we je een email met de vraag je klantnummer en activeringscode in te voeren. Deze kan je terugvinden bovenaan je factuur.


Ik heb mijn emailadres al gebruikt voor een ENGIE-account (particulier of professioneel). Wat moet ik doen om een extra ENGIE-account te activeren?

Je kan hetzelfde emailadres gebruiken om verschillende ENGIE-accounts te activeren.

Je ontvangt van ons een email waarmee je de verschillende accounts kan activeren die we aan dit emailadres kunnen koppelen*. Voor elke account kies je vervolgens een unieke gebruikersnaam. Deze gebruikersnaam hoeft niet per se een emailadres te zijn.
 

*Als je je account niet kan terugvinden in de lijst, dan kan je een extra account activeren met behulp van je klantnummer en activeringscode. Deze kan je terugvinden bovenaan je factuur.